Věděli jste, že nesprávně položenou otázkou můžete dostat odpověď, která položí váš byznys?

S trochou nadsázky ano. Neprávně položenou otázkou ze zákazníka pravděpodobně dostanete třeba fantaskní přání nebo nepravdu. Je nebezpečné se pak těmito informacemi řídit, protože pravděpodobně neodráží realitu. Je proto důležité vědět jakých otázek se zcela vyvarovat a jaké naopak fungují pro získávání validních dat. A validní a důvěryhodná data skvěle informují jakákoliv další rozhodnutí.

Co si z našeho workshopu odnesete?

Kromě spousty informací o tom, jaké otázky je a není vhodné pokládat když chceme získat validní data si to také vyzkoušíte na vlastní kůži. Hlavně ale dostanete individuální zpětnou vazbu, která vám do budoucna pomůže při vlastních rozhovorech.
Individuální přístup zajišťujeme tak, že během interaktivní části workshopu pracujeme v malých skupinkách, kde lektor každému účastníkovi věnuje pozornost a pracuje s ním.

A co je nejlepší? Techniky jsou ihned aplikovatelné ve vaší organizaci nebo ve vašich projektech.

🗓 Na domluvě

⌚️ 4 hod

📍 online / Brno / Praha

6-12 účastníků

🤑 4500 Kč /osoba

Future-proof skill pro všechny

Workshop je užitečný pro všechny lidi, kteří mluví se zákazníky a chtějí, aby jejich rozhovory vedly co k nejjasnějším výstupům.

Máme spokojené absolventy z řad: UX designers, Product Managers, Scrum masters, HR, Sales, Marketers, Customer success managers apod.

❌ Co se na workshopu nenaučíte: Proč a jak se dělá výzkum, nebo jak vést uživatelské testování.

Jak bude workshop probíhat?


Nezbytná teorie 🤓

Na začátku se dozvíte nutnou teorii k tomu, abychom se mohli posunout k praktické části:

👉 jaké typy otázek můžeme klást?

👉 techniky, které je vhodné využít v rozhovorech

👉 čeho se v rozhovorech rozhodně vyvarovat

Spousta praxe 🎉

Následně teorii přetavíme v praxi. Jinými slovy—budete se ptát. V malých skupinkách si spolu s lektorem zkusíte vést rozhovor, odpovídat na otázky i pozorovat jak rozhovor vede váš kolega a dávat mu zpětnou vazbu. Expertní zpětnou vazbu dotanete i od našeho lektora, který vás upozorní na vaše chyby.

Během workshopu budou samozřejmě přestávky a hlavně spousta prostoru doptávat se na vše, co vám nebude jasné.

Marie Doskočilová

Employer Brand Communication Officer

Poctivý přístup k práci, datům a kvalitě mám možnost u kolegyň z dua OKUX sledovat už léta. Jsou hodně inspirativní dvojka, která pozvedla prostřednictvím perfektně připravených workshopů design a výzkum v Kentico. Ze školení si odnesou hodně začátečníci i ostřílené matadorky v oboru. Je super, že svoje zkušenosti se teď Adéla s Veronikou rozhodly nabídnout i širokému publiku.

David Mikulecký

UX Designer

S děvčaty z OK UX jsem se před několika lety setkal na workshopu jako posluchač a musím říct, že jsem si odnesl pocit, jaký jsem na různých školeních a workshopech neměl. Skvělý pocit. Nejen, že jsem získal teoretické i praktické vědomosti, ale získal jsem také vhled do toho, jak podobnou problematiku řeší jiné firmy a to velmi otevřeně. Přípravu workshopu po technické a obsahové stránce hodnotím na jedničku, stejně tak výstup holek a interaktivitu mezi účastníky. A to, že workshop proběhl takhle perfektně celý online, je jen třešnička na dortu. Ač se moje hodnocení může zdát přehnané, myslím to vážně. Bylo to opravdu super.

Workshopem vás provedou

Dominika Přikrylová

Dominika vas ladně provede teorií a lidsky vysvětli nástrahy rozhovorů a výzkumu. Vystudovala sociologii a pracuje už několik let jako UX researcher. Má za sebou tedy bezpočet rozhovorů, testování a metod a svoje znalosti a zkušenosti vám ráda předá i na tomto workshopu.

S Dominikou se také můžete pobavit o inkluzivních přístupech nebo jejím oranžovém kocourovi 🙂

Veronika Hradilová

Veronika se zameřuje na UX a produktový design, ale skrz ruzné projekty a společnosti přičichla taky k brandingu, marketingu, a uživatelskému výzkumu. Na workshopech tedy ráda přihazuje reálné příklady a hitorky z praxe!

Pokud ještě nepracujete v UX, ale chtěli byste, nechte si od Verči popovídat její story jak se s titulem z biologie stala UX designérkou. 🙂

FAQ

Potřebuji mít nějakou znalost UX nebo uživatelského výzkumu, abych se mohl/a workshopu zúčastnit?

Ne. Cíl workshopu není naučit vás základy UX ani uživatelského výzkumu, ale obecné a praktické tipy jak vést rozhovory. A to využijete mimochodem i v úplně jiných pracovních odvětvích jako HR, Sales, Customer Success, Product Management apod.

Pokud už předchozí znalosti máte, díky tomuto workshopu si rozšíříte znalosti o hands-on tipy a triky.

Mám zájem o workshop, ale nevyhovuje mi termín.

Pokud vám nevyhovuje ani jeden z nabízených termínů, zaklikněte možnost ”Jiný termín” ve formuláři, nebo se nám ozvěte na ahoj(zavináč)ok-ux.cz a něco vymyslíme 😉

Zaregistroval/a jsem se na workshop, ale nemohu se zúčastnit.

To nás mrzí! Pokud je vypsaný další termín workshopu, na který se můžete dostavit, tak je to značka ideál – prostě se dostavíte tam. Pokud ne, ale máte kolegu/kolegyni/kohokoliv, kdo by se workshopu rád/a zúčastnil/a, můžete ji/jej poslat jako náhradníka. Pokud ani toto není možné, do 14 dnů před workshopem vám alespoň můžeme vrátit část peněz nazpět (tzv. storno poplatek ve výši 20% z ceny workshopu).

I don´t speak Czech but I want to attend the workshop.

We are more than happy to host the workshop in English 🙂 Contact us with this inquiry and let´s see when we can make it happen.

Máte další otázky? Napište nám na ahoj@ok-ux.cz

Nazávazná přihláška